مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 فروردین 1399 ساعت 08:552020-03-22سياسي

سرگرمی| ما آدم خوشبینی هستیم یا بدبین؟+ تست خودشناسی


اگر عینک خوش بینی به چشم هایمان بزنیم، دنیا را رنگی خواهیم دید، نه سیاه و سفید.

عینک خوش بینی موجب خواهد شد که با اطمینان و امنیت خاطر به رویدادها و دشواری ها نگاه کنیم و این احساس به ما دست بدهد که دائما پیش می رویم.

- گروه تفریح و نشاط؛ اشخاصی وجود دارند که می توانند زندگی را بهتر از دیگران ارزیابی کنند، از اکثر موقعیت هاموفق بیرون بیایند ، معتقد باشند که دفعه بعد بهتر عمل خواهند کرد و جنبه مثبت هر واقعه را کشف کنند.

این اشخاص چه چیز بیشتر از دیگران دارند؟ چه عاملی به آنها اجازه می دهد که همیشه روحیه داشته باشند؟ حسودان می گویند که آنها شانس بیشتری دارند و شرایط زندگی برایشان مساعد است، گرفتاری های کمتری دارند و.

خلاصه اینکه موقعیت و ارزش آنها را به شرایط زندگی ، شانس و عوامل محیطی نسبت می دهند اما نه آنها چیز دیگری دارند: ذره ای خوش بینی! اگر عینک خوش بینی به چشم هایمان بزنیم دنیا را رنگی خواهیم دید، نه سیاه و سفید.

عینک خوش بینی موجب خواهد شد که با اطمینان و امنیت خاطر به رویدادها و دشواری ها نگاه کنیم و این احساس به ما دست بدهد که دائما پیش می رویم، عینک خوش بینی اجازه خواهد داد که همیشه نیمه پر لیوان را ببینیم و به خود بگوییم که ر رویدادی که انسان را نکشد، تقویتش خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرگرمی| ما آدم خوشبینی هستیم یا بدبین؟+ تست خودشناسی

سرگرمی| ما آدم خوشبینی هستیم یا بدبین؟+ تست خودشناسی